بخار شیشه.....
♥♥♥دردعشق♥♥♥
عاشقانه وعاطفی
نگارش در تاريخ پنج شنبه 9 آبان 1392برچسب:, توسط ایمان

شیشه چرا دیگر بخار نمی گیری؟؟؟؟

نترس...رفت دیگر اسمش را رویت نمی نویسم......



نظرات شما عزیزان:

kati
ساعت23:27---9 آبان 1392
خُدایا…
مَن میدانَم
تُو هـَــــم میدانــی
کـه شُدَنـی نیست…
حَتـی اَگر مُعجِزه کُنـــی
باز هَم…
او یِک آرِزوی ِمَحال اَست ..



نيلوفر
ساعت16:33---9 آبان 1392
واي وبتون فوق العادس

بازم سر بزنيد ب من...
پاسخ:سلااام دوست خوبم .ممنون نظر لطفته


هانیه
ساعت12:30---9 آبان 1392
انان كه با افكاري پاك و فطرتي زيبا در قلب ديگران جاي دارند را هرگز هراسي از فراموشي نيست چرا كه جاودانند سلام مرسی بهم سر زدی

marjan
ساعت10:51---9 آبان 1392
می نوشم …
نه چای نیست…
قهوه هم نیست…
حتی شوکران هم نیست
اما تلخ است…
تلخ تر از آنچه تصورش را کنی…
سالها قهوه ها را تلخ نوشیدم…
چای را هم…
من اینبار ثانیه های دور از او را می نوشم و نفس میکشم
و این تلخ… فرق دارد…
این تلخ جان فرساست…


marjan
ساعت10:33---9 آبان 1392
غصه هایت که ریخت، تو هم همه را فراموش کن
دلت را بتکان
اشتباهایت وقتی افتاد روی زمین
بگذار همانجا بماند
فقط از لا به لای اشتباه هایت، یک تجربه را بیرون بکش
قاب کن و بزن به دیوار دلت …


ال ناز
ساعت10:06---9 آبان 1392
دوسش داشتم
حتی داشتم عاشقش می شدم
ولی رفت
بهم گفته بود دوسم داره ولی من هیچ دوست داشتنی ازش ندیدم
خیلی اذیتم می کرد ولی به رووم نمی اوردم
مغرور بود
ولی
حس می کنم کس دیگه ای رو دوست داره
اما باز منتظرشم
می خوام حرفاشو بشنوم
راست شو بهم بگه


ال ناز
ساعت10:00---9 آبان 1392
من یاد خوش دوست به دنیا ندهم
لبخند خوشش به حور رعنا ندهم
گر یاد کند مرا هرازگاهی چند
گرد رخ وی به چشم بینا ندهم


صبا
ساعت9:44---9 آبان 1392
سلام ایمان جون



وبلاگ قشنگی داری!مطالبشم خیلی خوشگله .خوشحال میشم به منم سر بزنی !منتظرتم..........!
پاسخ:سلاام صبا جان ممنون از نظرت .چشمات قشنگ میبینه .حتما سر میزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: